BAM Woningbouw wijzigt naam naar BAM Wonen

Verbetering dienstverlening via focus op enerzijds commercie en anderzijds productie

Bunnik, 9 januari 2017 - BAM Woningbouw heet vanaf vandaag BAM Wonen. Met de gewijzigde naam onderstreept BAM Wonen dat het zich niet alleen richt op het bouwen en renoveren van woningen, maar in toenemende mate ook op het aanbieden van aanvullende producten en diensten rond het wonen. Dankzij haar kennis, schaal en integrale aanpak wil BAM Wonen aangenaam wonen nog toegankelijker maken voor iedereen.

‘We bieden bewoners, ontwikkelaars, woningcorporaties, beleggers en andere klanten en partners een steeds breder pakket aan diensten en producten’, zegt Joost Nelis, directievoorzitter van BAM Wonen. ‘Zo zijn we via het portal ‘ditismijnthuis.nl’ bewoners vanaf de oriëntatie op een woning tot en met het wonen van dienst met informatie en trends op het vlak van comfortabel wonen en styling. Als partner in De Stroomversnelling bieden we corporaties en bewoners een bewezen totaalpakket voor het ‘nul op de meter’ renoveren van bestaande woningen. Met de naam BAM Wonen drukken we onze positionering en meerwaarde in de markt, waarin we landelijk actief zijn, beter uit.’

Focus commercie en productie

Om de dienstverlening verder te verbeteren, maakt BAM Wonen organisatorisch onderscheid tussen commerciële en productie-units. Onder leiding van het directieteam, bestaande uit Joost Nelis (voorzitter), Willem Otter (realisatie), Wil de Kort (finance) en Marjolein Kerklaan (HR), zijn de volgende vier commerciële units en vier productie-units actief:

Commercie

• BAM Wonen Noordwest (directie: Pim de Boer)
  • BAM Wonen Zuidwest (directie: Martijn van der Knaap)
  • BAM Wonen Utrecht & Noordoost (directie: Martijn van der Knaap)
  • BAM Wonen Zuid (directie: Frans Fonteijn)

Productie

• BAM Wonen Nieuwbouw Concepten, voorheen W&R (directie: Dasja Wickenhagen)
  • BAM Wonen Renovatie Concepten, voorheen W&R Renovatie (directie: Tom Jongen)
  • BAM Wonen Bouwen op Maat (directie: Leendert den Heijer, vz en Frank van Kalken)
  • BAM Wonen Speciale Projecten (directie: Henk Dilweg).

Over BAM Wonen

BAM Wonen staat voor topkwaliteit voor de beste prijs. Met innovatieve, duurzame en onderscheidende producten en diensten zetten we de toon in de wereld van wonen. Dankzij onze kennis, schaal en integrale aanpak maken we aangenaam wonen nog toegankelijker voor iedereen.

Samenwerking is wat ons drijft. Door goed te luisteren naar de wensen en behoeften van onze (toekomstige) bewoners, opdrachtgevers en partners, garanderen we premium kwaliteit. En daar profiteert iedereen van. Vandaag én morgen.

Welkom bij BAM Wonen. Welkom thuis.

Meer informatie: Michel Westbeek, (030) 6598944.

Zie ook www.bamwonen.nl