RSS Feed Press releases

25 March 2004
  • Net profit before Competition Authority fine rises to €83 million in 2003; after fine: €56 million (2002: €47 million)
  • Earnings per share before Competition Authority fine €4.45 (2002: €4.35); after fine: €2.59
  • Proposed dividend €1.55 in cash per ordinary share (2002: €1.55)
  • Royal BAM Group is forecasting a net profit of between approximately €75 million and €85 million in 2004, excluding any implications of legal proceedings
  • Substantial improvement of solvency

Click here for Press Release, Results 2003

25 March 2004

Longmont, Colorado, 25 March 2004 - SLC Rail Constructors, a joint venture of HBG Flatiron, Stacy and Witbeck, and Geneva Rock, has been awarded three awards for excellence demonstrated on the construction of Salt Lake City's new Medical Center Light Rail Transit.

22 March 2004

Edmund Nuttall Ltd has secured a contract valued at nearly £26 million to undertake coastal protection work for Scarborough Borough Council.

10 March 2004

Bunnik, the Netherlands, 10 March 2004 – Interbuild, a Belgian operating company of Royal BAM Group, has been awarded the contract for the renovation of the ‘Financial’ tower (‘Tour de Finance’) in Brussels.

5 March 2004

Frankfurt, den 05.03.2004 Neue Studie gibt Empfehlungen für eine erfolgreiche Umsetzung Die historisch günstige Konstellation für Public Private Partnership (PPP)- Modelle für dringend erforderliche Ausbauten und Instandhaltungen von Autobahnen nicht zu versäumen, das ist die Forderung einer neuen Studie mit dem Titel „PPP-Lösungen für Deutschlands Autobahnen – Empfehlungen für eine erfolgreiche Umsetzung“. Wayss & Freytag Ingenieurbau ist Co-Sponsor der Studie, die am 11. März 2004 auf dem jährlich stattfindenden PPP Kongress der Bauhaus- Universität Weimar der Öffentlichkeit vorgestellt wird.