RSS Feed Press releases

26 July 2004

Bunnik, the Netherlands, 26 July 2004 – The Executive Board of Royal BAM Group nv has appointed Mr R. Vollebregt (1961) director of BAM Vastgoed with effect from 1 August 2004.

20 July 2004

Schiedam, the Netherlands – BAM Steel Structures received the order for supply and installation of the cable structure and the steel structure for the main span of the Feda Fjord Bridge in Norway. The bridge is part of an 18 kilometre long stretch of new road in the vicinity of Flekkefjord in Southwest Norway. The new road includes seven tunnels and eight bridges.

15 July 2004

Frechen/Stuttgart/Frankfurt, 15. Juli 2004.Baufortschritt zum ersten PPP-Pilotprojekt in NRW planmäßig.

15 July 2004

Wetzlar, 15. Juli 2004. Der Rohbau für die Arena in Wetzlar ist fertig gestellt. Planmäßig beginnt nun die Ausbauphase für das Projekt, welches das renommierte Bauunternehmen Wayss & Freytag Schlüsselfertigbau im Auftrag der Stadtentwicklungsgesellschaft realisiert. Beim heutigen Richtfest feiern Bauherren, Gäste und Bauleute den erfolgreichen Abschluss der sechsmonatigen Rohbauarbeiten.

12 July 2004

The Hague, Netherlands, 12 July 2004 – Tebodin, Consultants & Engineers and Chinese company SMEIC have signed a 50-50% joint venture agreement to set up a new consultancy and engineering company named Tebodin Asia Pacific in Shanghai, China.