RSS Feed Press releases

30 March 2005

Bunnik, 30 March 2005 – Royal BAM Group has exercised the option granted by ING Bank in December 2004 concerning the purchase of 1.57 million non-convertible preference shares in its own capital. A proposal to cancel these shares will be put before the General Meeting of Shareholders of 9 May 2005.

24 March 2005
  • Result of operational activities increased 35%
  • Net profit for 2004: €96 million before deducting competition fines; €56 million after deducting fines (2003: €83 million and €56 million, respectively)
  • Earnings per share: €4.71 before deducting competition fines (2003: €4.45); €2.37 after deducting fines (2003: €2.59)
  • BAM maintains the dividend for 2004 at €1.55 in cash per ordinary share
  • Net profit for 2005 is expected to be between €90 million and €100 million (Dutch GAAP)

Click here to download the full Press Release

21 March 2005

Longmont, CO, March 21, 2005 – On Wednesday, March 16 the Associated General Contractors (AGC) declared Flatiron Construction winner of the 2005 National Safety Excellence Award. Flatiron demonstrated the best safety training program, the most active employee involvement, and the highest level of management commitment all while achieving zero work fatalities and zero multi-catastrophic injuries in the Highway Division for over one million work hours.

11 March 2005

Wetzlar, 11. März 2005. Planmäßig stellte Wayss & Freytag Schlüsselfertigbau den Neubau der Mittelhessen-Arena fertig. Die im Auftrag der Stadtentwicklungs-gesellschaft Wetzlar realisierte Multifunktionsarena wird heute in feierlichem Rahmen offiziell eröffnet. Dipl.-Ing. Alexander Ehrlich, Technischer Leiter der Niederlassung Frankfurt von Wayss & Freytag Schlüsselfertigbau, überreicht symbolisch den Schlüssel.

10 March 2005

München, 10. März 2005 - Bis zum Sommer 2006 entstehen in Haar bei München ein Geschäfts- und Büroneubau sowie eine Wohnanlage mit neunzig Wohneinheiten. Wayss & Freytag Schlüsselfertigbau realisiert als Generalunternehmer das Projekt im Wohn- und Geschäftsgebiet „Jagdfeldzentrum“. Von der Ausführungsplanung bis zur schlüsselfertigen Übergabe an den Bauherrn, die DIBAG Industriebau AG, reicht der Leistungsumfang.

1 March 2005

Berlin, 1. März 2005 - Mit dem heutigen Richtfest feiern der Bauherr und die Ausführenden den guten Fortschritt der Arbeiten am neuen Shopping- und Erlebniscenter EASTGATE in Berlin-Marzahn. Schon im Herbst werden hier über 150 Fachgeschäfte ihre Pforten öffnen. Im Auftrag der ECE Projektmanagement realisiert Wayss & Freytag Schlüsselfertigbau das Bauvorhaben als Generalunternehmer.