RSS Feed Press releases

27 April 2006

Gouda, the Netherlands, 27 April 2006 - Delta Marine Consultants bv (DMC) has granted the contractor Boskalis International BV a licence for the application of the Xbloc armour unit for the rehabilitation of the breakwater of Port of Poti in Georgia, Asia Minor. The existing breakwater has a length of 1700 m and is currently protected by an armour layer of concrete cubes. The rehabilitation of the first section of the breakwater, for which 2 m3 Xbloc armour units will be applied, will be executed in the coming 18 months.

19 April 2006

Stuttgart, 19. April 2006 - Am historischen Schlossplatz in Stuttgart werden morgen die Königsbau Passagen eröffnet. Wayss & Freytag Schlüsselfertigbau errichtete als Generalunternehmer das Shoppingcenter im Auftrag der Seleno GmbH.

12 April 2006

Hameln, 12. April 2006 – Mit dem heutigen traditionellen ersten Spatenstich wird der offizielle Startschuss für Hamelns größtes Bauvorhaben der nächsten 2 Jahre gegeben. Ab Frühjahr 2008 wird die Stadt um einen attraktiven Anziehungspunkt reicher sein, denn bis dahin stellt Wayss & Freytag Schlüsselfertigbau das neue Einkaufszentrum Stadt-Galerie fertig.