RSS Feed Persberichten

22 december 1999

Kombinatie Spoortunnel Best – waarin HBW en Strukton Betonbouw participeren – heeft de eerste fase van de spoortunnel in Best opgeleverd.

13 december 1999

In aansluiting op de eerder uitgesproken winstverwachting bevestigt de raad van bestuur van Koninklijke BAM Groep nv de goede gang van zaken bij de onderneming. Bij de publicatie op 16 september jl. van de resultaten over het eerste halfjaar was de verwachting uitgesproken dat in het tweede halfjaar 1999 een overeenkomstige winststijging zou worden behaald als over het eerste halfjaar 1999. Thans bestaat de verwachting dat de nettowinst over geheel 1999 ten minste 25% hoger zal uitkomen dan over 1998.

3 december 1999

Koninklijke BAM Groep N.V. te Bunnik (bouw, vastgoedontwikkeling, infrastructuur en installatietechniek) is in onderhandeling over de overname van Vos Elektrotechniek B.V. en Vos Elektromotoren B.V. te Apeldoorn, werkzaam op het terrein van elektrotechnische installaties in de industrie alsmede onderhoud van elektromotoren.

1 december 1999

Combinatie Betuweroute Rotterdam-Zuid, waarin HBG en NBM-Amstelland participeren, heeft van Projectorganisatie Betuweroute opdracht gekregen voor de aanleg van de Verlegde Havenspoorlijn. Dit bijna zeven kilometer lange traject maakt deel uit van de Havenspoorlijn, onderdeel van de Betuweroute. De aanneemsom bedraagt f 103 miljoen.