RSS Feed Persberichten

29 januari 2001

Misener Marine Inc. [een dochteronderneming van HBG Constructors Inc.] heeft van het Florida Department of Transportation opdracht verworven voor ontwerp en bouw van een ruim negenhonderd meter lange brug over het St. Lucie Canal, ongeveer tweehonderd kilometer ten noorden van Miami, als onderdeel van de Florida Turnpike tolweg. Met deze opdracht is een aanneemsom gemoeid van € 28 miljoen.

22 januari 2001

HBG Bau – de groepsmaatschappij van HBG, Hollandsche Beton Groep nv, actief in de sector utiliteitsbouw in Duitsland – is gestart met twee winkelprojecten met een gezamenlijke waarde van circa € 42 miljoen. HBG Bau bundelt de activiteiten van de drie dochterondernemingen Raulf, Wayss & Freytag Schlüsselfertigbau en Müller-Altvatter.

19 januari 2001

Bij de uitreiking van de InfraTech Innovatieprijs 2001 op vrijdag 19 januari jl. is aan HBG Civiel de Aanmoedigingsprijs Mobiliteit toegekend voor het idee Mobi-miles. Mobi-miles is een individueel spaarsysteem dat het mobiliteitsgedrag positief kan beïnvloeden.

18 januari 2001

Rijswijk – HBG Construction Ltd – de groepsmaatschappij van HBG, Hollandsche Beton Groep nv, actief in de sector bouw en vastgoed in het Verenigd Koninkrijk – heeft vijf projecten verworven in het westen van Engeland en South Wales met een gezamenlijke waarde van ruim € 35 miljoen, alsmede een project in Midden-Engeland ter waarde van ruim € 20 miljoen.

17 januari 2001

Rijswijk – HBG Construction Ltd – de groepsmaatschappij van HBG, Hollandsche Beton Groep nv, actief in de sector bouw en vastgoed in het Verenigd Koninkrijk – heeft opdracht verworven voor ontwerp en bouw van het Malmaison Hotel in Birmingham.

16 januari 2001

Rijswijk - HBG Construction Ltd – de groepsmaatschappij van HBG, Hollandsche Beton Groep nv, actief in de sector bouw en vastgoed in het Verenigd Koninkrijk – heeft opdracht verworven voor de verbouwing van een tramremise ['the Tramshed'] en aangrenzende gebouwen in het historische centrum van Bath. HBG zal in dit complex 24 appartementen, kantoor- en atelierruimten en een restaurant realiseren.

3 januari 2001

– Edmund Nuttall Ltd – een groepsmaatschappij van HBG, Hollandsche Beton Groep nv, actief op de Britse markt voor beton- en waterbouw – heeft Finchpalm Ltd overgenomen.