RSS Feed Persberichten

26 juli 2004

Bunnik, 26 juli 2004 – De raad van bestuur van Koninklijke BAM Groep heeft drs.ing. R. Vollebregt (1961) per 1 augustus 2004 benoemd tot directeur van BAM Vastgoed.

23 juli 2004

Den Haag, 23 juli 2004 - De aanleg van de Hubertustunnel is gegund aan de bouwcombinatie BAM Civiel BV, Wayss & Freytag Ingenieurbau AG, Van Hattum en Blankevoort BV.

21 juli 2004

Schiedam – BAM Steel Structures heeft de opdracht verworven voor het leveren en monteren van de kabels en de stalen hoofdoverspanning voor de Feda Fjord Brug in Noorwegen. De brug maakt deel uit van een 18 kilometer lange nieuwe weg in de omgeving van Flekkefjord in het zuidwesten van Noorwegen. In het nieuwe traject zijn zeven tunnels en acht bruggen opgenomen.

14 juli 2004

Bunnik/Woerden, 14 juli 2004 - BAM Vastgoed en Autocentrum Van Vliet te Woerden hebben op 9 juli jl. een koopovereenkomst getekend. Van Vliet verlaat na ruim 100 jaar de locatie aan het Plantsoen, gelegen aan de binnengracht in de stad en zal haar nieuwe onderkomen realiseren op de autoboulevard van bedrijventerrein Snel en Polanen.

12 juli 2004

Den Haag, 12 juli 2004 – Tebodin, Consultants & Engineers en het Chinese bedrijf SMEIC richten onder de naam Tebodin Asia Pacific een consultancy en engineering bedrijf op in Sjanghai, China. Beide partijen tekenden vandaag de 50-50% joint venture overeenkomst in Sjanghai.

7 juli 2004

Bunnik, 7 juli 2004 – Rob Spiegelenberg, tot 1 juli wethouder van de gemeente Ede, verricht op donderdag 8 juli om 16.00 uur een feestelijke handeling met de onthulling van de eerste steen van het luxueuze appartementenproject “De Hooge Vlucht” in Ede.

5 juli 2004

Rotterdam - MerweOord B.V., de investeringsmaatschappij van de familie Van Oord, heeft haar belang in Van Oord nv verhoogd van 47,6% naar 50% + 1 aandeel. MerweOord heeft daarbij gebruik gemaakt van het optierecht dat zij met mede-aandeelhouder NPM Capital was overeengekomen bij de totstandkoming van de nieuwe onderneming Van Oord nv in december 2003. De nieuwe participatieverhouding in de gewone aandelen Van Oord nv bedraagt: MerweOord 50%, NPM Capital 28,5% en Koninklijke BAM Groep 21,5%.