RSS Feed Persberichten

27 april 2006

Gouda, 27 april 2006 – Delta Marine Consultants bv (DMC), het ingenieursbureau van BAM Civiel bv, heeft aannemer Boskalis International BV licentie verleend voor de toepassing van het Xbloc voor de renovatie van de golfbreker van Port of Poti in Georgië, Azië. De huidige golfbreker is 1700 meter lang en wordt momenteel beschermd door een armourlaag bestaande uit betonnen kubussen. De renovatie van het eerste deel van de golfbreker, waarvoor 2 m3 Xbloc-elementen worden toegepast, wordt in de komende 18 maanden uitgevoerd.

20 april 2006

Capelle aan den IJssel, 20 april 2006 - BAM Vastgoed start zaterdag 22 april met de verkoop van de woningen uit het deelplan De Oevers en het deelplan De Waarden van het project Rodenrijse Zoom in Berkel en Rodenrijs. De informatiebijeenkomst vindt plaats tussen 11.00 en 14.00 uur in het informatiecentrum van BAM Vastgoed, Sportlaan 3 te Berkel en Rodenrijs.

12 april 2006

Breda, 12 april 2006 – BAM Rail bv heeft van ProRail opdracht verworven voor ontwerp en bouw van het derde eilandperron van het station Breda, inclusief aanpassingen aan de bestaande railinfrastructuur. De opdrachtsom bedraagt ruim € 12,5 miljoen.

11 april 2006

Capelle aan den IJssel, 11 april 2006 – BAM Vastgoed is zaterdag 8 april succesvol gestart met de verkoop van het plan Driesser Velden in Landgoed Driessen te Waalwijk. Ongeveer 400 belangstellenden hebben zich, tijdens een informatiebijeenkomst, laten informeren over de diverse woningtypen.