SEIN krijgt olifanten cadeau

Cruquius/Heemstede, 1 februari 2011 - De cliënten van Stichting Epilepsie Instellingen Nederland (SEIN) wonen sinds vorig jaar in nieuwe gebouwen op de terreinen Cruquiushoeve in Cruquius en Meer & Bosch in Heemstede. De partijen die betrokken waren bij de ontwikkeling en de bouw, te weten BAM Utiliteitsbouw, Wentink Architekten, Hiensch Engineering en AT Osborne, feliciteren SEIN met de nieuwe huisvesting en hebben een cadeau aangeboden.

Samen met SEIN is gekozen voor de aankoop van een aantal door kunstenaars beschilderde kunststof olifanten, die nu her en der verspreid de terreinen verlevendigen met hun vrolijke uitstraling. Op dinsdag 1 februari pakte mevrouw Wildenberg van SEIN het cadeau symbolisch uit door een strik af te halen van een van de olifanten.

Met de aankoop van de olifanten is overigens nóg een goed doel begunstigd: de olifanten zijn gekocht op de veiling van de Elephant Parade vorig jaar in Emmen. De opbrengst is voor een stichting die zich inzet voor de bedreigde Aziatische olifant.

Van links: D. van Laar (BAM Utiliteitsbouw), de heer Baaijen (SEIN), de heer De Jongh (AT Osborne), de heer Moerenhout (SEIN), de heer Koopman (Wentink Architekten), de heer Slaager (SEIN), mevrouw Wildenberg (SEIN), S. Roozen (BAM Utiliteitsbouw), de heer Sier (Hiensch Engineering), de heer Bik (SEIN) en A.J.J. Beugelsdijk (BAM Utiliteitsbouw). Op de achtergrond een van de nieuwe gebouwen op Cruquiushoeve.