Start verkoop 34 duurzame woningen Hof van Gerwen in Veldhoven

Artists impression

Bunnik, 26 oktober 2017 - De verkoop van de 34 duurzame nieuwbouwwoningen Hof van Gerwen in Veldhoven is gestart. Het plan bestaat uit verschillende woningtypes uit de BAM Wooncollectie in Jaren ’30 architectuurstijl, met de woonklaar-pakketten van Victor & Wonen als optie. Daarnaast worden de woningen gasloos uitgevoerd en hebben ze een EPC van minder dan 0,26.

Het nieuwbouwproject wordt gerealiseerd aan de Provincialeweg in de wijk Meerveldhoven, één van de vier samengesmolten dorpskernen die nu de bebouwde kom van Veldhoven vormen. De 34 nieuwbouwwoningen worden gebouwd in een intieme hofstructuur, waar de auto te gast is en waar veel aandacht is voor groen. Écht groen, want de woningen worden gasloos uitgevoerd en hebben een EPC van minder dan 0,26 (de norm is 0,4 voor nieuwbouw, dus een zeer goede energieprestatie). Dit betekent dat kopers van deze woningen in aanmerking komen voor een groenverklaring en een korting kunnen krijgen op de hypotheek.

Hof van Gerwen wordt gebouwd op een unieke en historische locatie, namelijk op het terrein waar jarenlang Touringcarbedrijf van Gerwen gevestigd was. Vandaar ook de naam ‘Hof van Gerwen’ die een eerbetoon is aan het bedrijf, dat zich nu elders gaat vestigen. Hof van Gerwen staat garant voor authenticiteit, comfort en alle faciliteiten binnen handbereik.

Inschrijven voor de woningen kan nog tot 5 november 2017. Meer informatie over dit nieuwbouwproject vindt u op www.hofvangerwen.nl.