BAM benoemt management stafafdeling ICT

Steven Capper

Bunnik, 19 december 2017 – De raad van bestuur van Koninklijke BAM Groep nv heeft de heer S. Capper per 1 januari 2018 benoemd tot Chief Information Officer voor de Groep.

Steven Capper (44) was sinds 2014 in dienst van AECOM als Chief Information Officer EMIA in Londen en Dubai, alsmede als Global Chief Technology Officer in Los Angeles. AECOM is een vooraanstaand Amerikaans ingenieursbureau, bouwonderneming en facilitair dienstverlener. Daarvoor was hij werkzaam voor Skanska en Arup, bij beide in de positie van IT-directeur.

Koninklijke BAM Groep heeft tevens drs. B. van Haarlem per 1 december 2017 benoemd tot directeur ICT Operations. Bert van Haarlem (55) heeft het afgelopen half jaar de functie van interim-directeur BAM ICT vervuld.

Steven Capper en Bert van Haarlem zullen leiding geven aan de verdere ontwikkeling en professionalisering van ICT bij BAM. BAM beschouwt de inzet van hoogwaardige IT als essentieel om in lijn met de 2020-strategie van de Groep (‘Building the present, creating the future’) de digitale transformatie te realiseren.

De stafafdeling ICT is verantwoordelijk voor de strategische koers op het gebied van IT bij Koninklijke BAM Groep. De IT-organisatie omvat vier belangrijke disciplines: IT business partnering, Strategie en planning, ICT services en Innovatie.

Nadere informatie: