Bever opent vestiging in de Noorder Arcade van Alkmaar

Utrecht, 29 mei 2016 -  Bever heeft op zaterdag 27 mei onder grote belangstelling een nieuwe winkel van ruim 1.300 m2 in het winkelcentrum de Noorder Arcade in Alkmaar geopend. Met de opening van Bever beschikt winkelcentrum de Noorder Arcade over het grootste aanbod van Nederland op het gebied van Sport, Outdoor en Reizen met ruim 8.000 m2 winkeloppervlak.

De Noorder Arcade wordt momenteel herontwikkeld door AM Real Estate Development in het kader van een grotere gebiedsontwikkeling Overstad. Het winkelcentrum ligt op loopafstand van de historische binnenstad van Alkmaar en heeft een eigen ondergrondse parkeergarage. Op dit moment ondergaat het winkelcentrum een grootschalige verbouwing, die in 2017 wordt afgerond. Er zijn eerder grote winkelmerken geopend waaronder Decathlon en Barista Cafe en ANWB.

Over AM Real Estate Development

AM Real Estate Development levert innovatieve oplossingen voor huisvesting in commercieel vastgoed. Wij realiseren waardevast onroerend goed waar beleving, flexibiliteit en het welzijn van mensen centraal  staan. Met onze partners in het bedrijfsleven en kennisinstituten zijn we in staat ontwikkelingen op de voet te volgen en scherp op actuele en toekomstige behoeftes in te spelen. Onze resultaten zijn van de hoogste standaard passend bij onze missie. Door onze jarenlange ervaring en expertise in commercieel vastgoed, bieden onze vastgoedprofessionals het antwoord op de vragen van vandaag en morgen. Waardevast onroerend goed voor nu en de veranderende behoeften in de toekomst. AM RED is onderdeel van Koninklijke BAM Groep.

Over Bever

Bever is de buitenambassadeur. Vanuit de vele eigen buitenavonturen en uitgebreide productkennis brengt Bever de liefde voor buiten elke dag over op talloze klanten en bezoekers. Dit doet Bever in winkels door heel Nederland en op bever.nl. Bever is opgericht in 1977 en maakt deel uit van de A.S. Adventure Group, de meest succesvolle buitenketen van Europa.

Nadere inforamtie: afdeling in- en externe communicatie AM, (030) 609 72 22, communicatie@am.nl.

Website AM RED: http://www.amred.nl/