BAM Wonen geeft startsein bouw Het Koetsiershof in Sassenheim

Bunnik, 26 juli 2017 - BAM Wonen heeft in opdracht van Holland Property Group het startsein gegeven voor de bouw van het project Het Koetsiershof in Sassenheim, bestaande uit 35 huurappartementen en 22 koop-eengezinswoningen.

De eengezinswoningen type B en ruimere eengezinswoningen type C uit de BAM Wooncollectie worden gebouwd in een hofstructuur, die past bij de gemoedelijke sfeer van Sassenheim. De woningen worden gerealiseerd in de karakteristieke Jaren ’30 architectuur. Het gevelbeeld met kenmerkende horizontale belijning, traditionele dakvormen en grote dakgoten geeft de woningen een stijlvolle uitstraling.

Het naastgelegen appartementencomplex krijgt vijf woonlagen. Het bijzondere aan de architectuur van het complex is, dat het lijkt alsof het uit drie verschillende gebouwen bestaat. Daarnaast krijgen bewoners aan de galerijzijde extra buitenruimte, waardoor bewoners zowel aan de galerijzijde als aan de balkonzijde een eigen buitenruimte tot hun beschikking hebben.

Kopers van de eengezinswoningen krijgen de unieke mogelijkheid om hun woning volledig woonklaar te laten opleveren met Victor&Wonen, in hun favoriete Woonsfeer en met indelingsvarianten voor iedere verdieping die passen bij hun leefwijze. In Het Koetsiershof heeft meer dan negentig procent van de kopers gekozen voor de woonklaar-gemakken.

Het Koetsiershof is centraal gelegen in Sassenheim aan de Hoofdstraat, waar voorheen commerciële ruimtes stonden. De sloop van deze ruimtes is recent afgerond. Als alles volgens planning verloopt is de verwachte oplevering in de zomer 2018.

Nadere informatie: BAM Wonen, Afdeling Communicatie, (030) 659 89 44 of communicatie.wonen@bam.com