BAM publiceert geïntegreerd jaarrapport 2017

Bunnik, 26 februari 2018 – Koninklijke BAM Groep nv maakt bekend dat het Engelstalige Integrated Report 2017, het geïntegreerd jaarrapport inclusief de jaarrekening, vanaf 26 februari 2018 op de website van de Groep, www.bam.com, staat.

Het geïntegreerde jaarrapport is beschikbaar in het Engels en biedt een overzicht van de financiële en niet-financiële prestaties van de onderneming. Het jaarrapport van BAM is voor het vierde jaar op rij opgesteld in lijn met het International Integrated Reporting <IR> Framework. Met de vorige editie, het Integrated Report 2016, won BAM de Kristalprijs, de prijs voor het meest transparante geïntegreerde verslag over 2016 in Nederland. De jury had veel waardering voor de inspanningen van BAM om maatschappelijke kwesties nadrukkelijk op de agenda te laten staan en ze op te nemen in het geïntegreerde verslag.

In het Integrated Report van 2017 voorziet BAM in transparante en relevante informatie voor alle stakeholders. Rob van Wingerden, CEO: ‘We hebben voortgang gemaakt bij het uitvoeren van onze strategie ‘Building the present, creating the future’. We versnellen de uitvoering van onze strategie om ons potentieel volledig te benutten. Uiteraard nemen we hierin de belangrijkste leerpunten uit het project zeesluis IJmuiden op. Prioriteiten voor 2018 zijn de verdere IT-standaardisering, versterking van de business control en verbetering van het pre-constructie management. Samen werken we aan een betere en duurzamere toekomst.’

Nadere informatie: