BAM Belgium brengt Interbuild en gebouwenafdeling BAM Contractors samen in nieuw bedrijf: BAM Interbuild

Brussel/Wilrijk, 4 november 2019 - BAM Belgium brengt Interbuild en de gebouwenafdeling van BAM Contractors samen in een nieuw bedrijf: BAM Interbuild. Op deze manier bundelt de bouwgroep de kwaliteiten van Interbuild en de gebouwenafdeling van BAM Contractors om de opdrachtgevers en klanten in Vlaanderen en Brussel nog beter te kunnen bedienen.

BAM Interbuild zal per 1 januari 2020, onder leiding van Marc Peeters, huidig voorzitter van de Raad van Bestuur van Interbuild, op deze manier voortbouwen op de ruime ervaring van BAM Contractors en Interbuild. In deze context heeft Mark Beyst, gedelegeerd bestuurder van Interbuild, in onderling akkoord, besloten om een nieuwe wending te geven aan zijn carrière. BAM wenst Mark Beyst van harte te bedanken voor zijn voortdurende inzet de afgelopen jaren en wenst hem het allerbeste toe in zijn verdere loopbaan.

Dankzij deze structuurwijziging kan BAM Contractors zich ten volle focussen op de brede inframarkt. De ambitie is om nog verder te excelleren en de koploperspositie in deze sector uit te bouwen.