Mieke Verschoor Boisen versterkt AM

Utrecht, 4 december 2019 - Ir Mieke Verschoor Boisen is per 1 december 2020 in dienst getreden bij gebieds- en vastgoedontwikkelaar AM. In de functie van Ontwikkelingsmanager Mixed Zones versterkt zij het team van AM. Haar specifieke aandacht komt te liggen bij de programmering en realisatie van de ‘mixed zones’ met vernieuwende concepten. Haar doel is samen met lokale partners de levendigheid en aantrekkelijkheid van een complex of gebied te versterken.

Met de komst van Mieke Verschoor Boisen (34) geeft AM verdere invulling aan haar betrokkenheid bij het realiseren van inspirerende en duurzame leefomgevingen waarbij maatschappelijke uitdagingen in het hart van het ontwikkelingsproces worden geplaatst. In de visie van AM passen alleen die partijen bij een gebied die gelijkenis vertonen met het DNA van een gebied. Verschoor Boisen zal bijdragen aan het bepalen van het DNA van het gebied en vervolgens de juiste partners en eindgebruikers bij dit gebied betrekken, zodat de gewenste diversiteit en leefbaarheid op een duurzame wijze tot stand komen.

Naast haar werkzaamheden bij AM is Mieke Verschoor Boisen tevens actief bij Stichting DePlaatsmaker, ruimte voor kunstenaars, creatieven en culturele instellingen, in de rol van voorzitter van de Raad van Toezicht. Hiervoor werkte ze bij Edge Technologies, waar ze als senior commercial manager onder meer betrokken was bij de uitbreiding van de internationale ambities in Parijs en bij NS Stations waar zij als stationsontwikkelaar verantwoordelijk was voor integrale stationsgebiedsopgaven. Zij is cum laude afgestudeerd in de studierichting Real Estate Management & Development aan de Technische Universiteit Eindhoven.

Over AM

Inspirerende en duurzame leefomgevingen bedenken en ontwikkelen, dat is de passie van AM. Als betrokken gebiedsontwikkelaar plaatsen wij maatschappelijke uitdagingen in het hart van ons ontwikkelingsproces. Wij richten ons daarbij op de thema’s ‘Gedurfde duurzaamheid’, ‘Inclusieve stad’, ‘Healthy urban living & working’, ‘Stad- en gebiedmaker’ en ‘Gelukkig leven’. In samenwerking met overheden, vastgoedbeleggers, woningcorporaties, maatschappelijke organisaties, bewoners en overige vastgoedgebruikers ontstaan hierdoor bijzondere en kwaliteitsrijke gebieden om in te wonen, werken, winkelen en recreëren. AM, onderdeel van Koninklijke BAM Groep, zorgt hiermee voor kwaliteit van ruimte én kwaliteit van leven. Zie ook www.am.nl.

Nadere informatie: afdeling in- en externe communicatie, (030) 609 72 22 of communicatie@am.nl.