Directiebenoeming bij BAM Nuttall

Management appointment BAM Nuttall

Bunnik, 14 mei 2020 - De raad van bestuur van Koninklijke BAM Groep nv heeft A.P. (Adrian) Savory per 1 juni 2020 benoemd tot directievoorzitter van BAM Nuttall Ltd. Adrian Savory trad in 1995 in dienst bij BAM Nuttall en maakt sinds 2017 deel uit van de directie als managing director infrastructure.

Stephen Fox, de huidige directievoorzitter van BAM Nuttall, treedt eind mei af. Hij trad in 1989 in dienst bij BAM Nuttall (destijds Edmund Nuttall). Na een succesvolle carrière in de onderneming, de laatste tien jaar als directievoorzitter, wil hij zijn ervaring en expertise aanwenden om de verdere modernisering van de bouwsector te bevorderen.

Frans den Houter, CFO/ad interim CEO van Koninklijke BAM Groep: ‘We danken Steve Fox voor zijn inzet en bijdrage aan BAM. Tijdens zijn carrière heeft BAM Nuttall zijn positie als toonaangevende bouwonderneming in de Britse infrasector versterkt en de veiligheid en duurzaamheid verbeterd. Tevens heeft het een sterke kaspositie en een solide orderportefeuille opgebouwd. Daarmee levert het een sterke bijdrage aan onze Groep. Het Executive Committee wenst hem veel succes voor de toekomst.'

De directie van BAM Nuttall zal per 1 juni 2020 worden gevormd door Adrian Savory (voorzitter), Martin Bellamy (managing director regions), Alan Cox (preconstruction director), Ruth Dunphy (finance director) en David McGowan (delivery services director).

Nadere informatie: