Samenstelling Executive Committee

Bunnik, 3 juni 2020 – Drs. ing. R. Vollebregt MRICS, die als COO voor de business line Infra deel uitmaakt van het Executive Committee van Koninklijke BAM Groep nv, heeft kenbaar gemaakt zijn loopbaan buiten BAM te willen vervolgen.

De raad van bestuur is de heer Vollebregt zeer erkentelijk voor zijn grote inzet voor en bijdrage aan BAM sinds zijn indiensttreding in 1999, onder meer als directievoorzitter van respectievelijk BAM Vastgoed, AM en BAM Bouw en Vastgoed. Onder moeilijke marktomstandigheden heeft hij deze bedrijven geleid en opgebouwd tot succesvolle Groepsonderdelen.

Roel Vollebregt: ‘BAM is een prachtig bedrijf met veel kennis en ervaring, dat maatschappelijk relevante projecten realiseert. Ik heb het voorrecht gehad om bij vele projecten betrokken te zijn geweest, waaronder het Gasthuiskwartier in Den Bosch, het depotgebouw voor Museum Boijmans Van Beuningen en project Zalmhaven in Rotterdam. BAM zal dit jaar onder een nieuwe CEO een nieuwe strategische periode ingaan en daarmee is voor mij een passend moment gekomen om een nieuwe uitdaging buiten BAM aan te gaan. Ik ben BAM en alle collega’s veel dank verschuldigd voor ruim twintig boeiende en leerzame jaren en wens alle BAM-medewerkers succes toe voor de toekomst.’

De raad van bestuur is gestart met de selectieprocedure voor de nieuwe COO voor de business line Infra. Tot een opvolger is benoemd, zal Simon Finnie (Chief Business Excellence Officer en lid van het Executive Committee) optreden als COO - Infra ad interim.

Het Executive Committee van Koninklijke BAM Groep wordt per 3 juni 2020 gevormd door Frans den Houter (CFO/ad interim CEO), Joost Nelis (COO - Bouw en Vastgoed), Simon Finnie (Chief Business Excellence Officer/ad interim COO - Infra) en Sven Van de Wynkele (Chief HR Officer).

Nadere informatie: