AM versterkt acquisitiekracht met komst Kitt Tsang als ontwikkelingsmanager

Utrecht, 25 januari 2021 - Gebiedsontwikkelaar AM heeft Kitt Tsang aangetrokken in de functie van ontwikkelingsmanager. Binnen het team van AM Zuidwest gaat hij een belangrijke bijdrage leveren aan diverse ontwikkelingen in deze regio aan de hand van de maatschappelijke kernthema’s van AM: Gedurfde duurzaamheid, Inclusieve stad, Healthy urban living & working, Stad- en gebiedmaker en Gelukkig leven. Kitt Tsang gaat zich daarnaast richten op de acquisitie bij particuliere grondeigenaren en beleggers.

De afgelopen jaren heeft Kitt Tsang (53) voor diverse projectontwikkelaars gewerkt, waaronder Polaris World, AB NV en ProInvest. Ook was hij recent actief als Projectmanager Vastgoed bij Van Mossel Automotive. Tsang heeft Commerciële Economie aan de HES gestudeerd.

AM Zuidwest heeft de gemeenten in de provincie Zuid Holland en in de provincie Noord-Brabant als focusgebied met als kenmerkende onder meer de projecten De Zalmhaven in Rotterdam, Park Centraal in Tilburg en de Drie Hoefijzers in Breda.

Kitt Tsang, ontwikkelingsmanager AM: ‘Ik kijk er naar uit om bij AM mijn ervaring met projectontwikkeling, beleggingen, investeringen en acquisitie te combineren, wat ontegenzeggelijk zal leiden tot nieuwe mooie projecten die bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van leven.’

Wilco van den Ban, directie AM Zuidwest: ‘We zijn blij Kitt Tsang te verwelkomen bij AM en dat hij zijn ervaring gaat inzetten voor acquisitie en gebiedsontwikkelingen. Daarnaast zullen we de ervaring en contacten van Kitt benutten om hiermee onze positie in ons werkgebied te versterken en uit te breiden.’

Nadere informatie: AM, afdeling in- en externe communicatie, (030) 609 72 22 of communicatie@am.nl.

Illustraties in hoge resolutie zijn te downloaden bij het persbericht op www.am.nl.