T-Mobile en BAM sluiten overeenkomst aanleg glasvezelnetwerk zakelijke markt

Zwammerdam, 14 februari 2022 – T-Mobile en BAM Telecom hebben een driejarige overeenkomst gesloten voor de aanleg en het beheer en onderhoud van het glasvezelnetwerk van T-Mobile in Nederland. Het is een voortzetting van de langjarige samenwerking tussen T-Mobile en BAM Telecom.

BAM Telecom is verantwoordelijk voor de engineering, werkvoorbereiding, uitvoering en oplevering van de aanleg van glasvezelverbindingen voor de zakelijke klanten van T-Mobile.

Over BAM Telecom

BAM Telecom behoort tot de top van de markt op het gebied van de aanleg van telecommunicatienetwerken. Wij bieden een compleet dienstenpakket dat de gehele keten bestrijkt, van ontwerp en detailengineering tot en met werkvoorbereiding, aanleg, projectmanagement, beheer en onderhoud. Alle benodigde disciplines en expertise hebben wij in eigen beheer, waardoor wij snel kunnen schakelen en optimaal controle hebben op de processen. Jaarlijks leggen wij honderden kilometers glasvezel-, coax- en kopernetwerken aan voor onze opdrachtgevers. Bij alles wat wij doen kijken wij steeds weer naar de best mogelijke oplossing om sneller en met minimale impact op de omgeving te werken. BAM Telecom

Nadere informatie: BAM Telecom, Bart Hogenbosch, bart.hogenbosch@bam.com.