BAM opnieuw geselecteerd voor raamcontract met Britse overheid voor gebouwen gezondheidszorg

BAM re-appointed to Government’s health framework for England

Bunnik, 30 maart 2022 – BAM Construct UK is opnieuw geselecteerd voor een raamovereenkomst met de Britse overheid voor de totstandkoming van gebouwen ten behoeve van de gezondheidszorg in Engeland. Met dit overheidsprogramma ProCure 23 (P23) is een totale investering gemoeid van circa € 10 miljard.

BAM heeft ingeschreven, en is geselecteerd, voor perceel 1 (projecten tot £20 miljoen in drie regio’s: noordwest-, zuidoost- en zuidwest-Engeland) en perceel 2 (projecten tussen £ 20 miljoen en £ 70 miljoen in alle regio’s).

P23 ondersteunt de publieke sector om maximale commerciële waarde te behalen bij de inkoop van gemeenschappelijke goederen en diensten. NHS England en NHS Improvement leiden de gezondheidszorg in Engeland, bepalen de strategische richting en financieren de belangrijkste prioriteiten voor verbetering.

BAM's zorgportfolio onder de lopende en eerdere ProCure-overeenkomsten omvat projecten met een totale bouwsom van € 600 miljoen, die helpen te voorzien in de veranderende behoeften van de NHS. De portfolio omvat de modernisering van locaties van Bristol Royal Infirmary, Leeds NHS Teaching Hospital, Aintree Hospital, Salford Royal Infirmary, Royal Cornwall Hospital en Southampton General Hospital.

BAM Construct UK is tevens een belangrijke speler voor de totstandkoming van zorginstellingen in Schotland en Wales.

Klik hier voor het originele Engelse persbericht van BAM Construct UK.

Nadere informatie: