Aanvraag bouwvergunning Fountainhead (Sporenburg- Amsterdam) ingediend

Bunnik 22 december 2005 - Ontwikkelingscombinatie Fountainhead Enterprise B.V., waarin Heijmans IBC Vastgoedontwikkeling, BAM Vastgoed, Woonstichting De Key en Eigen Haard deelnemen, heeft de bouwaanvraag voor het project Fountainhead ingediend bij de gemeente Amsterdam. Fountainhead is ontworpen door architect Irma van Noort van KCAP te Rotterdam en is de laatste woningbouwontwikkeling op Sporenburg direct gelegen aan het water.

De interesse voor wonen in Fountainhead is groot. Sinds de introductie van de website www.fountainhead.nu en de presentatie op de woonmanifestatie in de Zuiderkerk hebben meer dan 500 belangstellenden zich aangemeld met het verzoek om meer informatie.

Het project Fountainhead is een bijzondere gevarieerde woningontwikkeling op Sporenburg waar in één aaneengesloten complex 20 studio’s, 175 drie- en vierkamerappartementen, 28 maisonnettes, 4 atelierwoningen en 9 penthouses worden gerealiseerd. Behalve appartementen is er in het complex ook ruimte voor een openbare basisschool, een overdekt privé-zwembad en een parkeergarage over drie lagen. De prijzen van de verschillende woningtypen variëren van circa € 220.000 tot € 750.000 v.o.n., exclusief parkeren.

De ontwikkelingscombinatie verwacht dat de start van de verkoop van Fountainhead in het voorjaar van 2006 zal plaatsvinden.

Voor meer informatie kunt u terecht op www.fountainhead.nu of contact opnemen met Arie Willem Stek, BAM Vastgoed, hoofd afdeling Verkoop & Communicatie, telefoon (030) 659 85 38