AM en Delta Lloyd Vastgoed tekenen koopovereenkomst twintig bungalows De Groote Wielen Den Bosch; met realisatie verkochte woningen nadert voltooiing Rozenhof

’s-Hertogenbosch, 2 december 2013 - Delta Lloyd en gebieds- en vastgoedontwikkelaar AM hebben een koopovereenkomst gesloten voor twintig woningen in de Rozenhof, deelgebied van De Hoven in De Groote Wielen in Den Bosch. Het betreft achttien vrijstaande en twee geschakelde bungalows, die AM turnkey oplevert aan Delta Lloyd Vastgoed. De bouw van de woningen start volgens planning nog dit jaar.

De bungalows worden gerealiseerd tegenover de twee-onder-een-kapwoningen uit fase drie en vier uit de Rozenhof. De woningen worden door Delta Lloyd Vastgoed verhuurd in het hogere huursegment. De woningen hebben een woonoppervlakte van 125 m2 en een parkeerplaats op eigen terrein. De woningen zijn ontworpen door LT Architecten. De bouw van de woningen is in handen van Dura Vermeer Bouw Rosmalen BV.

Documentatie over de huurwoningen is verkrijgbaar bij Boumij makelaars in Den Bosch.

Huurwoningen in De Groote Wielen

In De Groote Wielen zijn de afgelopen jaren in alle deelplannen reeds huurwoningen gerealiseerd. De komende jaren zullen meer huurwoningen worden aangeboden. Deze ontwikkelingen worden verwezenlijkt in een samenwerking tussen de gemeente en Hertogbouw, waarvan AM en Dura Vermeer deel uitmaken. Uitgangspunt bij deze ontwikkelingen is dat Delta Lloyd een wezenlijke bijdrage wil leveren aan de behoeften in de markt passend binnen haar beleggingsstrategie.

Nadere informatie: AM, afdeling in- en externe communicatie, (030) 609 72 22.

Profiel AM

Inspirerende en duurzame leefomgevingen bedenken en ontwikkelen, dat is de passie van AM. Wij betrekken actief alle belangen en belanghebbenden in een open planproces om de soms verborgen kracht van locaties – zowel in de stedelijke omgeving als in het landelijk gebied – te benutten. Wij doen dit creatief, professioneel, eigenzinnig en vol bezieling. Duurzaamheid is daarbij een integraal onderdeel van onze projecten. In samenwerking met overheden, woningcorporaties, maatschappelijke organisaties en consumenten ontstaan hierdoor bijzondere en kwaliteitsrijke gebieden om in te wonen, werken, winkelen en recreëren. AM zorgt hiermee voor kwaliteit van ruimte én kwaliteit van leven.

AM maakt deel uit van Koninklijke BAM Groep.

Profiel Delta Lloyd Vastgoed

Werken in de dynamische vastgoedsector vraagt om goed ondernemerschap en daadkracht. We beleggen in, exploiteren en ontwikkelen winkels, winkelcentra, kantoren en woningen. Wij zijn actief voor onderdelen van de Delta Lloyd Groep en voor externe partijen. Delta Lloyd Vastgoed is actief in de markt als vastgoedfondsmanager voor de Delta Lloyd Groepsmaatschappijen. Daarmee voorzien wij in een toenemende behoefte in de markt aan vastgoedgerelateerde financiële producten, ook voor derden.Wij richten onze strategie op groei van de portefeuille. Dat doen we in nauwe samenwerking binnen Delta Lloyd Asset Management. Zo komen we tot een gezamenlijk advies over het strategische beleggingsbeleid. Het doel is een optimaal rendement van onze asset mix, onder een aanvaardbaar en gedefinieerd risicoprofiel.

Delta Lloyd Vastgoed is een betrouwbare en waardevolle partner. Wij hechten veel waarde aan integriteit en betrouwbaarheid. Teamwork en betrokkenheid zijn belangrijk, net als het delen van kennis en ervaring. We voelen ons verantwoordelijk en gebruiken een integrale, multidisciplinaire en slagvaardige aanpak. We noemen dat ‘de kunst van samenwerken’.