BAM benoemt Director Startup

drs. R.M. van Kampen

Bunnik, 7 juli 2016 – De raad van bestuur van Koninklijke BAM Groep nv heeft drs. R.M. van Kampen per 1 augustus 2016 benoemd tot Director Startup. Rob van Kampen (53) is momenteel directeur bij BAM Bouw en Techniek, regio Noordwest.

BAM kent een strategie voor de periode 2016-2020, waarin het creëren van de toekomstige portefeuille (‘Nieuwe dingen doen’) een van de pijlers is. BAM heeft de intentie voorop te lopen bij digitalisering door toepassing van de modernste ontwerp- en visualiseringsinstrumenten en nauwgezet de zich wijzigende klantwensen te volgen. BAM faciliteert deze overgang door te investeren in innovatie om een aantrekkelijke omgeving te scheppen voor innovatieve partnerschappen. De nieuwe Director Startup is verantwoordelijk voor de uitrol van dit aspect van de strategische agenda.

Rob van Kampen rapporteert aan de CEO en opereert in nauwe samenwerking met de stafafdeling Strategy, die onder leiding staat van Mark van Kruijsbergen. Deze afdeling omvat tevens een Innovation team dat innovatieprojecten – in diverse ontwikkelingsstadia – begeleidt en de innovatieportfolio van BAM monitort. Ir. C.J. (Céline) Bent is benoemd tot Head of innovation.

De directie van BAM Bouw en Techniek, regio Noordwest wordt voortgezet door ir. N.J.G. (Nico)  Lamerichs, die de regiovestiging sinds 2015 met Rob van Kampen heeft geleid.

Nadere informatie: Arno C. Pronk, (030) 659 86 23.