BAM benoemt Group Sustainability Director

Nitesh Magdani

Bunnik, 3 oktober 2016 – De raad van bestuur van Koninklijke BAM Groep nv heeft Nitesh Magdani (41) per 1 oktober 2016 benoemd tot Sustainability Director voor de Groep. Hij was sinds 2013 Director of Sustainability bij BAM Construct UK.

Nitesh Magdani is werkzaam bij BAM sinds 2011. Voor zijn benoeming als Director of Sustainability bij BAM Construct UK was hij Head of Sustainable Design van deze werkmaatschappij. Daarvoor was hij werkzaam als architect en betrokken bij diverse duurzame projecten.

In zijn nieuwe functie zal Nitesh Magdani het duurzaamheidsteam leiden binnen de stafafdeling Strategie. Dit team is verantwoordelijk voor de coördinatie en verdere ontwikkeling van de duurzaamheidsexpertise van de Groep bij alle aspecten van ontwerp, bouw, beheer en onderhoud van projecten ten behoeve van de opdrachtgevers van BAM, in lijn met de strategie van BAM ‘Building the present, creating the future’.

Nadere informatie: Arno C. Pronk, (030) 659 86 23.