BAM introduceert de GreenUp Tool

Bunnik, 14 november 2008 - BAM Utiliteitsbouw bv en BAM Techniek - Energy Systems hebben hun kennis en ervaring met duurzaam ontwikkelen en bouwen samengebracht in de GreenUp Tool. Dit model maakt duurzame technieken inzichtelijk, concreet, meetbaar en haalbaar. Het model communiceert over de bekende duurzaamheidscores en technische maatregelenpakketten en alle financiële aspecten, zoals investeringen, financiering en huisvestingskosten. De GreenUp Tool geeft daarmee richting aan ambities en het ontwerp en maakt vastgoed waardevast.

BAM Utiliteitsbouw presenteert de GreenUp Tool tijdens het 9de Nationaal Sustainability Congres 2008, dat wordt gehouden op 27 november in de RAI te Amsterdam. BAM Utiliteitsbouw is samen met de gemeente Amsterdam hoofdsponsor van het jaarlijkse congres, waarin aandacht wordt besteed aan de belangrijkste visies, initiatieven en projecten op het gebied van duurzaamheid in Nederland.

BAM Utiliteitsbouw is een landelijk opererende ontwikkelende bouwer en voegt waarde toe voor zijn klanten door zijn kennis, inzicht en ervaring in de gehele levenscyclus van het gebouw. Deze integraliteit is een belangrijk aspect in de visie van het bedrijf op de ontwikkeling en realisatie van waardevast vastgoed en duurzaam rendement.

Korting toegangsbewijzen congres

Relaties van BAM en andere geïnteresseerden kunnen in aanmerking komen voor een aanzienlijke korting op de toegangskaart. Wanneer zij zich op de website www.sustainability-congres.nl inschrijven betalen zij € 245,- in plaats van € 345,-, exclusief btw. Daarvoor moeten zij de actiecode BAM02 invullen bij de inschrijving.

Nadere informatie: Maurits van Uhm, hoofd marketing & communicatie, BAM Utiliteitsbouw bv, (030) 659 84 35.