BAM Utiliteitsbouw: voorgenomen overname ingenieursbureau Triplan

Bunnik, 31 oktober 2008 - BAM Utiliteitsbouw bv en Triplan raadgevend ingenieurs bv te Hilversum hebben overeenstemming over een voorgenomen overname door BAM van Triplan.

Triplan heeft een jaaromzet van circa € 2 miljoen en telt twintig medewerkers. Sinds de oprichting van het bureau in 1988 adviseert Triplan opdrachtgevers bij de ontwikkeling en renovatie van nieuwbouw- en renovatieprojecten en de exploitatie en het beheer van onroerend goed. Het bureau biedt diensten in de vakdisciplines bouwkunde, installatietechniek en projectmanagement voor opdrachtgevers in de zakelijke dienstverlening, overheden en banken. Een specialiteit betreft het ontwerpen en ontwikkelen van audiovisuele bedrijfsruimten, zoals radio- en televisiestudio's.

BAM Utiliteitsbouw versterkt door de voorgenomen overname de expertise van zijn ingenieursbureau BAM Advies & Engineering. BAM Advies & Engineering levert met circa honderd medewerkers adviezen, management, ontwerp- en engineeringdeskundigheid op het gebied van utiliteitsbouwprojecten, zowel ten behoeve van eigen werken van de Groep als voor derden.

Nadere informatie: drs. A.C. Pronk, (030) 659 86 21.