BAM Woningbouw helpt mee aan schoon en leefbaar Deventer

Deventer, 21 januari 2010 - BAM Woningbouw Deventer heeft een overeenkomst getekend met buurtbeheerbedrijf Cambio tijdens de aftrap van de manifestatie 'Deventer gaat voor schoon'. De overeenkomst werd getekend door Gerard van Groenewoud, adjunct-directeur ontwikkeling van BAM Woningbouw, en Ineke van Dijk, directeur van Cambio.

BAM Woningbouw Deventer is nu officieel lid van de Deventer Schoon Familie en zet zich in voor een schone stad zonder zwerfvuil. Die schone stad moet er komen door er sámen met de bewoners aan te werken! BAM Woningbouw verplicht zich de directe omgeving van het kantoor aan de Keulenstraat schoon te houden, alsook de panden vrij te houden van graffiti. Bovendien zal de bouwonderneming aan Cambio vijftig berkenbezems schenken.

BAM Woningbouw Deventer heeft tevens plannen om met Cambio en andere Deventer organisaties in 2010 werk-ervaringsplekken te creëren. De praktische invulling hiervan volgt in 2010.

Nadere informatie:

Inge Herbrink, procesmanager Marketing & Innovatie BAM Woningbouw, (030) 659 85 24.