Bekendmaking omwisselverhouding

Bunnik, 12 mei 2016 - Onder verwijzing naar de aankondiging van 21 april 2016 met betrekking tot de betaling van het dividend van Koninklijke BAM Groep nv over het boekjaar 2015, is het aantal dividendrechten, dat recht geeft op één gewoon aandeel Koninklijke BAM Groep nv (de omwisselverhouding), vastgesteld op 210,24.

Dit is gebaseerd op een koers van € 4,2048; de naar volume gewogen gemiddelde koers van alle op Euronext Amsterdam verhandelde aandelen Koninklijke BAM Groep nv, tijdens de periode van 9 mei 2016 tot en met 11 mei 2016. Dit vertegenwoordigt 1/210,24 deel met een waarde van € 0,02.

Voor de circa 815.772 nieuwe gewone aandelen, die in het kader van het stockdividend zullen worden uitgegeven, zal bij Euronext Amsterdam een verzoek tot toelating tot de notering worden ingediend op grond van artikel 5:4 sub e onderdeel van de Wet op het financieel toezicht.

Betaling van het contante dividend of levering van de aandelen zal vanaf 18 mei 2016 plaatsvinden.

Paying agent: ABN AMRO Bank N.V., Corporate Broking, telefoon (020) 344 20 00, fax (020) 628 84  81, e-mail: corporate.broking@nl.abnamro.com.

Nadere informatie:

• pers:  Arno C. Pronk, (030) 659 86 23;
  • analisten: Joost van Galen, (030) 659 87 07.