Benoemingen

Drs. G.H. Hoefsloot [49] is per 1 september 2000 benoemd tot lid Raad van Bestuur van HBG, Hollandsche Beton Groep nv. De heer Hoefsloot was directeur van de groepsmaatschappij HBG Bouw en Vastgoed.

De Raad van Bestuur van HBG zal per gelijke datum zijn samengesteld uit ir. C.J.A Reigersman, president, drs. G.H. Hoefsloot, mr. D. Sinninghe Damsté, mr. drs. K.K. Troost en ir. D. de Waard. Mr. Sinninghe Damsté, sinds 1988 lid respectievelijk vice-voorzitter Raad van Bestuur, zal conform eerdere aankondiging per 1 november 2000 terugtreden.

Ir. E.W. van Baarsel [58] – thans directeur van HBG Bouw en Vastgoed – is per 1 oktober 2000 benoemd tot directeur Group Strategic Sourcing.

Directiesamenstelling HBG Bouw en Vastgoed bv

Ir. J. Rossing [56] – thans directeur van HBG Civiel – is per 1 oktober 2000 benoemd tot directeur van HBG Bouw en Vastgoed. De heer Rossing zal de taken overnemen van directievoorzitter drs. Chr. Sas, die per 1 januari 2001 terugtreedt wegens het bereiken van de daartoe gestelde leeftijd.

Ir. R. de Jong [MBA] [37] – thans directeur Koopwoningen van de business unit HBG Vastgoed – en ir. R.P. van Wingerden [MBA] [39] – directeur regio Noordwest van HBG Woningbouw – zijn  per 1 oktober 2000 benoemd tot directeur van HBG Bouw en Vastgoed.

De directie van HBG Bouw en Vastgoed wordt derhalve per 1 januari 2001 gevormd door ir. J. Rossing, ir. A.Y. Bik, ir. R. de Jong en ir. R.P. van Wingerden.

Directiesamenstelling HBG Civiel bv

Ir. W.R. Remmelts [40] – thans directeur van de business unit HBG Civiel Projecten – is per 1 januari 2001 benoemd tot directeur van de groepsmaatschappij HBG Civiel.

De directie van HBG Civiel wordt derhalve per gelijke datum gevormd door ir. D.A. Sperling, P.L.C.A. Koolen RA, ir. W.R. Remmelts en ing. A. Rongen.

Nadere informatie:

drs. A.C. Pronk, HBG Public Relations, telefoon 070 3722121.