Bouw Driesser Velden in Waalwijk gestart

Capelle aan den IJssel, 22 december 2006 – BAM Vastgoed is gestart met de bouw van het project Driesser Velden in Waalwijk. De eerste paal is geslagen voor appartementengebouw De Rietzanger; aansluitend zullen de 24 eengezinswoningen in Driesser Velden worden gebouwd.

Driesser Velden is een ontwikkeling van BAM Vastgoed in samenwerking met de gemeente Waalwijk. Appartementengebouw De Rietzanger overkraagt het water. Elk van de 18 appartementen biedt uitzicht over het natuurgebied Het Labbegat. Door de verschillende locaties van de terrassen en raampartijen zijn diverse woningindelingen te onderscheiden. Er zijn nog enkele appartementen beschikbaar. De verkoop is in handen van Van de Zande Garantiemakelaars, telefoon (0416) 333 059 of nieuwbouw@zande.nl.

De 24 eengezinswoningen De Hoven binnen het project worden gekenmerkt door een robuust en strak ontwerp. Alle eengezinswoningen waren kort na het verstrijken van de inschrijfperiode uitverkocht.

De bouw van het project Driesser Velden wordt uitgevoerd door BAM Woningbouw en Bouwbedrijf P. Schipperen en Zonen b.v. Het ontwerp is van Poolen Architekten uit Amersfoort. Naar verwachting zal het project in het eerste kwartaal van 2008 worden opgeleverd.

Driesser Velden ligt in het Landgoed Driessen, aan de westkant van Waalwijk, een ontwikkeling midden in het groen. Het oorspronkelijke landschap met elsensingels en een verdeling in 'kamers', is kenmerkend voor het plan. De woningen en het appartementengebouw komen als eilanden in het bestaande groen te liggen.

BAM Vastgoed is landelijk actief in de ontwikkeling van woningen en commercieel vastgoed en behoort tot de toonaangevende projectontwikkelaars van Nederland.