Buitengewone algemene vergadering van aandeelhouders van Koninklijke BAM NBM woensdag 10 juli 2002

Op woensdag 10 juli 2002 om 15.00 uur zal een buitengewone algemene vergadering van aandeelhouders van Koninklijke BAM NBM nv ("Koninklijke BAM NBM") worden gehouden in het NH Barbizon Palace Hotel, Prins Hendrikkade 59-72,1012 AD te Amsterdam ("BAVA").

Tijdens deze BAVA zullen de aandeelhouders van Koninklijke BAM NBM nader worden geïnformeerd en geconsulteerd aangaande de voorgenomen overname van Hollandsche Beton Groep nv ("HBG") door Koninklijke BAM NBM. Voorts zullen tijdens de BAVA de volgende onderwerpen aan de orde komen:

• voorstel tot statutenwijziging;

• aanwijzing van de raad van bestuur als bevoegd tot (i) uitgifte respectievelijk het verlenen van rechten tot het nemen van aandelen en (ii) beperking of uitsluiting van het voorkeursrecht;

• machtiging van de raad van bestuur tot het doen verwerven door de vennootschap van aandelen in haar eigen kapitaal;

• samenstelling van de raad van commissarissen en

• voorgenomen benoeming van leden van de raad van bestuur.

De volledige agenda met bijlagen, waaronder een brief met begeleidend memorandum van de voorzitter van de raad van commissarissen en de voorzitter van de raad van bestuur aan aandeelhouders betreffende HBG, het voorstel tot benoeming van twee leden van de raad van commissarissen, alsmede de gegevens van de betreffende personen en het voorstel tot statutenwijziging met de daarbij behorende toelichting liggen vanaf heden tijdens kantooruren ter inzage op het kantoor van de vennootschap (Runnenburg 9, 3981 AZ Bunnik, tel.: 030-6598988) en op het kantoor van ABN AMRO Bank N.V., Foppingadreef 22, 1102 BS Amsterdam. Afschriften van deze stukken zijn voor aandeelhouders kosteloos verkrijgbaar.

Raad van bestuur

Koninklijke BAM NBM nv

Bunnik, 25 juni 2002

Nadere informatie Koninklijke BAM NBM nv: K.Waasdorp: +31 306598383

Dit persbericht wordt verspreid in aanvulling op de ingevolge de wet vereiste plaatsing van een advertentie in een landelijk verspreid dagblad met betrekking tot de uitnodiging aan aandeelhouders tot het bijwonen van de buitengewone algemene vergadering van aandeelhouders van Koninklijke BAM NBM nv. De hieronder genoemde stukken voor de buitengewone algemene vergadering van aandeelhouders zijn als bijlagen bij dit persbericht gevoegd en zijn heden tevens beschikbaar op de website www.bamnbm.nl van Koninklijke BAM NBM nv.