Directiebenoeming bij BAM Infra Energie & Water

Jolanda van Zanen

Bunnik, 7 juni 2016 – De directie van BAM Infra Nederland heeft Jolanda van Zanen per 1 juli 2016 benoemd tot directeur BAM Infra Energie & Water bv. Jolanda van Zanen was directeur Infra bij netbeheerder Enexis.

Jolanda van Zanen zal zich richten op het verbeteren en verder digitaliseren van de bedrijfsprocessen en de positionering van BAM Infra Energie & Water als innovatieve partner van haar opdrachtgevers in de energietransitie.

Zij volgt Bas Schultze op, die tot op heden een dubbelfunctie vervult als directeur BAM Infra Connect en BAM Infra Energie & Water bv.

BAM Infra Energie & Water beschikt over een uitgebreid netwerk van vestigingen. Met ongeveer 700 medewerkers treedt BAM Energie & Water op als partner voor landelijke energie- en waterbedrijven, de spoorsector, regionale (industrie)bedrijven, projectontwikkelaars en terreinbeheerders. BAM Energie & Water realiseert de infrastructuur die nodig is om energie en water op te slaan en te transporteren.

Nadere informatie: Bart Hogenbosch, (06) 20 41 26 61.