Directiebenoemingen bij Tebodin en BAM Civiel

Bunnik, 25 april 2005 – De raad van bestuur van Koninklijke BAM Groep nv heeft P.L.C.A. Koolen RA, thans directeur van BAM Civiel bv te Gouda, per 1 juni 2005 benoemd tot directeur van Tebodin bv, Consultants & Engineers te Den Haag. Pieter Koolen (49) volgt bij Tebodin ir. N.J. Bos op, die de onderneming heeft verlaten.

De directie van Tebodin wordt per gelijke datum gevormd door ir. H.J. Hegger (voorzitter), P.L.C.A. Koolen RA en ir. A.M. van der Velden.

De raad van bestuur heeft per 1 juni 2005 de heer C.A. van 't Hoog benoemd tot directeur van BAM Civiel. Cor van ’t Hoog (57) is momenteel directeur van de business unit Projecten van BAM Civiel.

De directie van BAM Civiel wordt per gelijke datum gevormd door ir. W.R. Remmelts (voorzitter) en C.A. van ’t Hoog.

Ing. H. Kruizenga (54) is door de directie van BAM Civiel benoemd tot directielid van de business unit Projecten. De directie van BAM Civiel Projecten wordt per 1 juli gevormd door ir. R.J.P. van Riel, ir. J. van Bendegom en ing. H. Kruizenga.

Nadere informatie: drs. A.C. Pronk, (030) 659 86 21.