Expert meeting AM met Rijksbouwmeester tijdens Provada

Nieuwegein, 11 juni 2009 - Rijksbouwmeester Liesbeth van der Pol treedt op als spreker tijdens de expert meeting 'Werken aan de opgaven van morgen' van AM Vastgoedontwikkeling tijdens de vastgoedbeurs Provada. Deze bijeenkomst vindt plaats op woensdag 17 juni van 15.00 tot 16.30 uur in het Holland Restaurant van de RAI in Amsterdam.

Liesbeth van der Pol zal in haar bijdrage een perspectief schetsen op de ruimtelijke uitdagingen na de economische crisis. Daarnaast zal Mariet Schoenmakers, directeur AM Concepts, ingaan op de meerwaarde van ontwerpers in de initiƫle fase van gebiedsontwikkeling. Peter Noordanus, directievoorzitter AM, treedt op als voorzitter van deze expert meeting.

Voor deze bijeenkomst is nog een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Aanmelden is mogelijk via communicatie@am.nl.

Nadere informatie: drs. Michel Westbeek, directeur in- en externe communicatie AM, telefoon (030) 609 72 52.