Hendriks Makelaardij koopt ruimte in Centro Vido Amersfoort

Amersfoort, 29 oktober 2013 - Hendriks Makelaardij koopt per 8 november a.s. van Heilijgers 190 m2 commerciële ruimte in het nieuwe Centro Vido aan de Friesestraat 161 in het Amersfoortse Eemkwartier.

Centro Vido is door Heilijgers ontwikkeld en gerealiseerd en bestaat uit 57 koop- en huur-appartementen, 720 m2 bedrijfsruimte in verschillende units en een parkeergarage. De 57 appartementen zijn allen bewoond. Van de bedrijfsruimte is nu nog 530 m2 beschikbaar.

Hendriks Makelaardij is nu nog gevestigd aan de Leusderweg in Amersfoort en vestigt zich begin 2014 aan de Friesestraat. Deze locatie past precies in het nieuwe beleid welke Hendriks voert bij het selecteren van kantoorlocaties. In een modern pand, op zichtlocatie, aanrijroute centrum en voorzien van parkeergelegenheid. Hendriks Makelaardij is in combinatie met Hoekstra en Van Eck de grootste makelaar in bestaande en nieuwbouw woningen van Nederland.

MVGM bedrijfshuisvesting stond Heilijgers bij als bemiddelend makelaar.

Nadere informatie: Heilijgers, André Heeringa, (033) 454 57 00.