Hoogste punt Boogie Woogie in Amersfoort

Amersfoort, 6 december 2011 – Na een periode van zes maanden bouwtijd wordt op donderdag 8 december a.s. om 15.00 uur stilgestaan bij het bereiken van het hoogste punt van het Heilijgers-project Boogie Woogie aan de Puntenburgerlaan in Amersfoort. Onder het genot van een hapje en een drankje wordt in het bijzijn van de direct bij het werk betrokkenen ceremonieel een betonvloer naar het hoogste punt gehesen en is er traditiegetrouw pannenbier voor de bouwplaatsmedewerkers. De verkoop van Boogie Woogie verloopt zeer voorspoedig en reeds negentig procent is verkocht. De oplevering staat gepland voor de zomer van 2012.

Het project

Alle 57 appartementen bieden een prima woonklimaat: een leefruimte met open keuken, twee slaapkamers, een badkamer voorzien van douche, wastafel en bij de meeste types een toilet, een praktische berging met opstelruimte voor de wasmachine, een heerlijk zonnig gelegen balkon, een privé-parkeerplaats en een eigen berging in de parkeerkelder of op de begane grond. De verkoopprijzen zijn vanaf € 158.000,- v.o.n.

De 23 woningen zijn verdeeld over drie blokjes gelegen naast het appartementengebouw waardoor de structuur van licht, lucht en ruimte behouden blijft. De woningen kenmerken zich door een sprekende architectuur met een moderne uitstraling.  Alle woningen zijn, met een inhoud van circa 375 tot circa 420 m3, lekker ruim. De woningen zijn niet alleen van binnen royaal, ook de kavels zijn ruim van oppervlak. Sommige woningen beschikken over een tuin van negen meter diep. De verkoopprijzen zijn vanaf € 239.000,- v.o.n. Voor aanvullende informatie over dit project: www.boogiewoogie-amersfoort.nl.

Heilijgers

Ontwikkelen, bouwen, onderhouden en technisch beheer. Dat zijn de kernactiviteiten die Heilijgers bij voorkeur in combinatie haar klanten aanbiedt. Als veelzijdige projectontwikkelaar en bouwer is zij actief op het gebied van woning- en utiliteitsbouw. Heilijgers onderscheidt zich vooral in binnenstedelijke projecten met gecombineerde functies, waarbij het beantwoorden van de klantvraag altijd centraal staat. Heilijgers is als zelfstandige dochteronderneming onderdeel van Koninklijke BAM Groep met een eigen marktpositie en eigen identiteit.