Koninklijke BAM Groep controleert 97,1% van aandelen en warrants AM. Beëindiging beursnoteringen AM

Onder verwijzing naar de openbare mededeling gedateerd 25 januari 2006, maakt Terra Amstel, een groepsmaatschappij van Koninklijke BAM Groep, het volgende bekend met betrekking tot de aanbevolen openbare biedingen op alle geplaatste en uitstaande gewone aandelen in het kapitaal van AM (Aandelen) en op alle geplaatste en uitstaande warrantrechten, inwisselbaar voor Aandelen (Warrants en samen met de Aandelen, de Effecten) (de Biedingen).

Gedurende de na-aanmeldingstermijn zijn voor 15:00 uur (Amsterdamse tijd) op vrijdag 10 februari 2006 1.864.184 Aandelen (2,0% van het totaal aantal uitstaande Aandelen) aangemeld onder de Biedingen en geaccepteerd door Terra Amstel. Samen met de gedurende de initiële aanmeldingsperiode aangemelde en aanvaarde Effecten en de Aandelen die tot en met 9 februari 2006 in regelmatig beursverkeer op Euronext Amsterdam zijn verkregen, controleert Terra Amstel 96,9% van de Aandelen en 100,0% van de Warrants. Dit komt overeen met 97,1% van het totaal aantal uitstaande Effecten.

Betaling en levering

In overeenstemming met het biedingsbericht, zal de levering van de Aandelen aan Terra Amstel en de betaling van de biedprijs van €10,15 (cum dividend en andere uitkeringen) in contanten per Aandeel (de Biedprijs) aan de aandeelhouders, die hun Aandelen gedurende de na-aanmeldingstermijn voor 15:00 uur (Amsterdamse tijd) op vrijdag 10 februari 2006 via hun bank of (effecten)makelaar hebben aangemeld bij ING Bank N.V., plaatsvinden op woensdag 15 februari 2006, waarbij de Biedprijs bij levering van de desbetreffende Aandelen wordt betaald. De Aandelen dienen tegen betaling te worden geleverd aan ING Bank N.V. op NECIGEF 710NEC F met rekeningnummer 2024705007.

Beëindiging beursnotering

Terra Amstel en AM hebben Euronext Amsterdam verzocht om de noteringen van de Aandelen en Warrants op Euronext Amsterdam te beëindigen. De noteringen van de Aandelen en Warrants zullen worden beëindigd op dinsdag 14 maart 2006 en de laatste dag waarop de Effecten verhandeld kunnen worden op Euronext Amsterdam zal maandag 13 maart 2006 zijn.

Dit is een openbare mededeling in gevolge artikel 9b lid 1 van het Besluit toezicht effectenverkeer 1995.

Meer informatie:

• Koninklijke BAM Groep nv: Arno C. Pronk, directeur public relations, telefoon 030 659 86 21

• AM N.V.: Michel Westbeek, directeur in- en externe communicatie & investor relations, telefoon 030 609 72 52

Zie ook www.bam.nl en www.ameurope.com

Dit persbericht is gepubliceerd in het Nederlands en in het Engels. De Nederlandstalige versie prevaleert boven de Engelstalige versie.