Koninklijke BAM Groep informeert NMa

Bunnik, 14 februari 2004 – Naar aanleiding van recente geruchten over mogelijke betrokkenheid van tot de Groep behorende bouwbedrijven bij overtredingen van de Mededingingswet van vóór november 2001 heeft Koninklijke BAM Groep contact opgenomen met de Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa). De Groep heeft de NMa meegedeeld alle medewerking te verlenen bij een eventueel onderzoek van de NMa naar aanleiding van deze geruchten.

De raad van bestuur van Koninklijke BAM Groep heeft bij eerdere gelegenheden herhaaldelijk gesteld het ten zeerste te betreuren dat niet alle bedrijfsonderdelen de in 1992 gewijzigde regelgeving hebben nageleefd. De Groep kent sinds enige jaren een uitgebreide en expliciete gedragscode die nog onlangs is aangepast overeenkomstig de richtlijnen van de brancheorganisatie. Koninklijke BAM Groep is er ten volle van overtuigd dat medewerkers de code van de onderneming respecteren.