Koninklijke BAM Groep neemt Wegenbouwbedrijf J. Lintzen bv over

(Gezamenlijk persbericht Koninklijke BAM Groep nv te Bunnik en Lintzen Holding bv te Sittard:) Bunnik/Sittard, 5 juli 1999 - Koninklijke BAM Groep nv te Bunnik en Lintzen Holding bv te Sittard maken in aansluiting op het persbericht van 7 april 1999, bekend dat definitieve overeenstemming is bereikt over de overname van Wegenbouwbedrijf J. Lintzen bv te Sittard door Koninklijke BAM Groep nv. De aandelen in het kapitaal van Wegenbouwbedrijf J. Lintzen bv zijn heden overgedragen. De koopprijs is geheel in contanten voldaan.

Wegenbouwbedrijf J. Lintzen bv, met een omzet over 1998 van circa NLG 60 miljoen en circa 255 medewerkers, is in hoofdzaak werkzaam in Limburg en Noord-Brabant. De activiteiten passen uitstekend in de strategie van Koninklijke BAM Groep, welke er mede op is gericht haar sector infrastructuur verder te versterken. In aanvulling op de recent verworven bedrijven Verlaat Groep bv en Nelis Infra bv is de positie van Koninklijke BAM Groep op de Nederlandse wegenbouwmarkt aanzienlijk verbeterd.

Raad van bestuur Koninklijke BAM Groep nv

Directie Lintzen Holding bv