Oplevering Regionaal kantoor LogicaCMG

25 november 2005 – Op 1 december 2005 wordt het nieuwe regiokantoor van LogicaCMG (Chelsea Building) in Rijswijk opgeleverd. Het gebouw is, conform afspraak binnen 13 maanden door OVG projectontwikkeling en door BAM Utiliteitsbouw gerealiseerd.

Het nieuwe regiokantoor van LogicaCMG is gevestigd op businesspark Hoornwijck in Rijswijk. Het kantoor bestaat uit 12 bouwlagen en is door 01-10 architecten uit Rotterdam ontworpen.

BAM Utiliteitsbouw bv regio Den Haag is verantwoordelijk voor de design en construct van Chelsea building. Het kantoor is circa 9.000 m2 groot en telt 12 bouwlagen en 155 parkeerplaatsen. Het gebouw wordt op 1 december 2005 turn-key opgeleverd aan LogicaCMG.

Het gebouw is bijzonder vanwege zijn moderne architectuur en de flexibele indelingsmogelijkheden. Het kantoorgebouw is verkocht aan het Duitse vastgoedfonds AXA Real Estate Investment Management GmbH.

Jones Lang LaSalle is in dit proces opgetreden als adviseur voor LogicaCMG.

OVG is in 1997 opgericht. Het bedrijf heeft zich zeer snel ontwikkeld tot een van de grote commerciële ontwikkelaars van Nederland. OVG is een slagvaardige, dynamische en creatieve projectontwikkelaar. Deze competenties worden ingezet om de specifieke wensen van de klant te realiseren. OVG is zich bewust van de maatschappelijke impact van haar werk. Om de band met de samenleving verder te versterken stelt OVG geld en kennis ter beschikking aan een aantal doelen die concreet de kwaliteit van onze samenleving vergroten.

OVG Projectontwikkeling bv

Amy Oerlemans