Persbericht Sp!ts Careerevent: Koninklijke BAM Groep heeft beste 'Technische Traineeship'

Amsterdam, 11 oktober 2006 - De bezoekers van de website www.bestetraineeships.nl hebben de afgelopen maand Koninklijke BAM Groep nv gekozen als winnaar in de functie ‘Beste Technische Traineeship 2006’. Meer dan 1.700 bezoekers hebben afgelopen maand hun stem uitgebracht.

Door het winnen van deze subawards maakt Koninklijke BAM Groep a.s. 2 november tijdens het Sp!ts Careerevent ook kans op de overall publieksprijs en titel 'Beste Traineeship 2006'. De bezoekers van het Sp!ts Careerevent kunnen de hele dag hun stem uit brengen op één van de zeven genomineerde werkgevers. Naast Koninklijke BAM Groep dingen ook de traineeships van Achmea, Stork, Het Rijk, PNA Group, Ormit en Nuon mee naar de titel 'Beste Traineeship 2006'. Niemand minder dan Mark Rutte (lijsttrekker VVD en voormalig staatssecretaris) zal de hoofdprijs persoonlijk overhandigen.

De Awards voor het Beste Traineeship zijn onderdeel van het Sp!ts Careerevent, de carrièrebeurs voor HBO/WO-studenten, starters en young professionals. Het Sp!ts Careerevent is een initiatief van Smart Events bv, onderdeel van Sp!ts. Zie ook www.careerevent.nl.

Nadere informatie: Olaf Lawerman, Directeur Sp!ts Careerevent, (010) 213 00 66.