ProRail erkent kwaliteiten DMC

Gouda, 26 oktober 2006 – Delta Marine Consultants bv (DMC), het ingenieursbureau van BAM Civiel, is door ProRail officieel erkend voor het zelfstandig uitvoeren van de ontwerpwerkzaamheden in het kader van geïntegreerde contracten. De erkenning is verstrekt in de branche Ingenieursbureaus, in de categorie Geïntegreerde contracten en heeft betrekking op betonnen kunstwerken en stalen bruggen, alsmede civieltechnische en utilitaire constructies.

ProRail heeft de erkenningsregeling een aantal jaren geleden ingesteld om te bevorderen dat partijen waarmee wordt samengewerkt, over gegarandeerde kwaliteiten beschikken om hun activiteiten volgens de contractvoorwaarden van ProRail uit te voeren. Voor ingenieursbureaus van aannemers is het sinds kort ook mogelijk een dergelijke erkenning te verwerven.

De erkenning onderstreept voor DMC en daarmee tevens voor BAM Civiel de gewenste zelfstandigheid bij het inschrijven op en het uitvoeren van geïntegreerde contracten.

Nadere informatie: Rona Kousoureta, BAM Civiel Public Relations, (0182) 59 06 37.