Rodenrijse Zoom nadert voltooiing

Berkel en Rodenrijs, 29 november 2010 - Op 30 november a.s. start de verkoop van de appartementen De Waterjuffer, deelplan De Oevers van het project Rodenrijse Zoom in Berkel en Rodenrijs. De Waterjuffer is een ontwikkeling van gebieds- en vastgoedontwikkelaar AM. Het woningaanbod bestaat uit dertig drie- en vierkamerappartementen.

De Waterjuffer is een gezamenlijke ontwikkeling van AM en Com•wonen. Op de appartementen is de koopgarantregeling van toepassing. Met deze regeling wordt een korting verleend op de marktwaarde van de woning oplopend tot 25%. Een (driekamer)appartement inclusief parkeerplaats is hiermee verkrijgbaar vanaf € 167.500,- v.o.n. De start verkoop vindt op 30 november a.s. plaats in het kantoor van Van Dullink Makelaars, Kerksingel 2 te Berkel en Rodenrijs vanaf 17.00 tot 19.00 uur. Ooms Makelaars is eveneens bij de verkoop van de appartementen betrokken. Voor meer informatie zie www.rodenrijsezoom.nl.

De nieuwbouwlocatie Rodenrijse Zoom ligt direct achter de bestaande bebouwing van de Rodenrijseweg in Berkel en Rodenrijs. De historie van het gebied, met een waterstructuur die oude polders typeert evenals de bestaande lintbebouwing, is de basis geweest voor de ontwikkeling van deze nieuwe wijk. Het historische lint krijgt een duidelijk spiegelbeeld in de nieuwbouw van Rodenrijse Zoom, waarbij ruimte, het behoud van groene en waterrijke zones dit gebied kenmerken.

Nadere informatie: AM, Bart Hogenbosch senior adviseur in- en externe communicatie, (030) 609 73 68.

Highres illustraties zijn te downloaden via www.am.nl (home>actueel>illustraties).