Start bouw woningen derde fase Rozenhof De Groote Wielen in Den Bosch; volgende fase met twee-onder-een-kapwoningen in verkoop

Rozenhof De Groote Wielen in Den Bosch

’s-Hertogenbosch,  28 november 2013 - Gebieds- en vastgoedontwikkelaar AM boekt succes met de verkoop van de woningen uit de derde fase van Rozenhof in De Groote Wielen in Den Bosch en gaat nog voor het eind van het jaar starten met de bouw van de twaalf twee-onder-een-kapwoningen.

De Hoven is een van de zes deelgebieden van De Groote Wielen en wordt een moderne, tuinstedelijke wijk dichtbij het water. De naam verraadt de bijzondere eigenschap van dit gebied: de woningen zijn opgesteld rondom openbare groene hoven. De Hoven is verdeeld in kwadranten, waarvan De Rozenhof er een is. Het plan ligt in het noordwestelijke kwadrant dat aan de noordzijde direct aan het water grenst.

De woningen met de karakteristieke jaren dertig stijl zijn ontworpen door LT Architecten. De bouw van De Rozenhof is in handen van Dura Vermeer Bouw Rosmalen BV.

Start verkoop fase vier

Maandag 2 december wordt gestart met de verkoop van de vierde en laatste fase van De Rozenhof. Deze fase omvat in totaal tien twee-onder-een-kapwoningen in dezelfde stijl als de woningen uit de voorgaande fases met een prijs vanaf € 359.500,- v.o.n. De royale woningen hebben een woonoppervlakte van circa 185 m2 en worden gerealiseerd op percelen vanaf 302 m2 tot 325 m2.

Kijk voor meer informatie over de woningen en het plan op www.woneninrozenhof.nl. Verkoopdocumentatie is beschikbaar bij de verkopende makelaars Boumij makelaars in ’s-Hertogenbosch en Ter Mors makelaars in Rosmalen.

Nadere informatie: AM, afdeling in- en externe communicatie, (030) 609 72 22

Highres illustraties zijn te downloaden via www.am.nl (home>actueel>illustraties)