Storingscontract in Europoort

BAM NBM Infratechniek Midden West en HBG Civiel Leidingen hebben gezamenlijk een vierjarig contract gesloten met Waterleidingbedrijf Europoort (WBE) voor het opzetten van een wacht- en storingsdienst. Tot en met december 2006 staan twee ploegen 24 uur per dag stand-by voor het verhelpen van alle voorkomende calamiteiten in het leveringsgebied van WBE.

Waterleidingbedrijf Europoort heeft vorig jaar in het kader van een Europese prekwalificatie tien aannemers geselecteerd, waaronder HBG Civiel Leidingen. Toen het samengaan met BAM NBM aan de orde kwam, werd er direct een combinatie gevormd met BAM NBM Infratechniek Midden West. Uiteindelijk heeft WBE met vier partijen een storingscontract afgesloten. Elk van de vier aannemers levert in totaal vier ploegen van twee man, die om beurten ten noorden of ten zuiden van de Nieuwe Waterweg paraat moeten staan. Het is onze bedoeling om samen met BAM NBM ook andere werkzaamheden uit te voeren voor WBE, onder meer in combinatie met werkzaamheden voor Eneco Energie.'