Tebodin opent nieuw kantoor in Vietnam

(Persbericht Tebodin:) Bunnik, 9 juli 2009 - Tebodin Consultants & Engineers heeft een nieuw kantoor geopend in Ho Chi Minh City, Vietnam. Met dit nieuwe kantoor betreedt Tebodin een nieuw land om advies en engineering services te bieden. Tebodin Consultants & Engineers Vietnam LLC, het derde kantoor van Tebodin in Azië, is onderdeel van het uitgebreide kantorennetwerk van Tebodin dat bestaat uit circa 50 kantoren die actief zijn in 20 landen.

Het nieuwe kantoor in Vietnam richt zich op de productiesector, olie en gas sector, chemische industrie, infrastructuur en de bouwsector. De keuze om een kantoor in Vietnam te openen vloeit voort uit een eerdere missie van Tebodin naar Vietnam die aantoonde dat sprake is van een groeiende economie met vele kansen. In samenwerking met Tebodin Asia Pacific in Shanghai bouwt Tebodin Vietnam aan een Vietnamese orderportefeuille.

In Azië heeft Tebodin de laatste jaren een snelle groei doorgemaakt. In 2004 is Tebodin Asia Pacific in Shanghai (China) opgericht waar momenteel circa 100 medewerkers werkzaam zijn. In Chennai (India) startte Tebodin in 2007. Binnenkort verhuist dit kantoor naar een grotere locatie.

Tebodin B.V. te Den Haag is een onafhankelijk, multidisciplinair advies- en ingenieursbureau met een omzet van circa € 232 miljoen (2008). Tebodin biedt klanten wereldwijd de kennis en ervaring van ruim 3.000 medewerkers op het gebied van industrie, gezondheid & voeding, olie & gas, chemie, infrastructuur, vastgoed en energie & milieu. De onderneming beschikt over een netwerk van circa vijftig kantoren verspreid over West-Europa, Centraal-Europa en Oost-Europa, het Midden-Oosten en Azië.

www.tebodin.com

Further information: Brigit Stokman, + 31 (0)70 348 07 19.