Tebodin opent tweede vestiging in China

Den Haag, 16 juni 2010 - Tebodin Consultants & Engineers heeft een nieuwe vestiging geopend in  Guangzhou in de provincie Guangdong in het zuiden van China. Met dit tweede kantoor in China versterkt het advies- en ingenieursbureau de marktpositie en kan voldoen aan de toenemende vraag naar consultancy en engineering services.

Tebodin (Guangzhou) Engineering & Design Co., Ltd. is de meest recente uitbreiding van het Tebodin-kantorennetwerk dat bestaat uit zo'n vijftig kantoren. Het is het vierde kantoor in regio Asia/Pacific. Tebodin is ook gevestigd in Sjanghai in China (2004), Chennai in India (2007) en Ho Chi Minh City in Vietnam (2009).

De heer Ronald de Vries is benoemd tot vestigingsdirecteur van het nieuwe kantoor. Ronald de Vries was werkzaam bij Tebodin Sjanghai, in de functie van plaatsvervangend directeur.

In China heeft Tebodin de laatste jaren een snelle groei doorgemaakt. Momenteel zijn ruim honderd medewerkers actief voor Tebodin China.

Het nieuwe kantoor in Guangzhou zal zich richten op de industriële sector, chemische en farmaceutische sector. In samenwerking met het kantoor in Sjanghai, bouwt Tebodin Guangzhou aan een regionale klantenportfolio.

Tebodin werkt in China voor diverse lokaal en internationaal opererende klanten. Zo heeft de onderneming engineering, consultancy en constructiemanagement services verleend aan BMW, Borouge/Agility, Heineken, Bunge, Michelin, DSM , Hexion, Evonik, Sudchemie en Metallkraft.

Tebodin B.V. te Den Haag is een onafhankelijk, multidisciplinair advies- en ingenieursbureau met een omzet van ruim € 207 miljoen (2009). Tebodin biedt klanten wereldwijd de kennis en ervaring van ruim 3.000 medewerkers op het gebied van industrie, gezondheid & voeding, olie & gas, chemie, infrastructuur, vastgoed en energie & milieu. De onderneming beschikt over een netwerk van circa vijftig kantoren verspreid over Europa, het Midden-Oosten, Azië en Afrika.

www.tebodin.com