Tebodin verwerft compressieproject voor NAM

Tebodin, Consultants & Engineers heeft opdracht ontvangen van Nederlandse Aardolie Maatschappij B.V. (NAM) voor de realisatie van een compressieproject.

De opdracht vertegenwoordigt voor Tebodin een waarde van ruim 10 miljoen euro. NAM houdt zich in Nederland en op het Nederlandse deel van het Continentaal Plat bezig met de opsporing en winning van aardolie en aardgas. Het project betreft de installatie van compressiefaciliteiten voor NAM's gasproductie- en behandelingsinstallatie te Anjum (Friesland), die noodzakelijk zijn om de productie uit dit gasveld in de komende jaren zeker te stellen.

Tebodin is verantwoordelijk voor zowel ontwerp, levering van apparaten en materialen, bouw als het testen van de installatie. De werkzaamheden zijn inmiddels gestart. In het vierde kwartaal van dit jaar zullen de compressiefaciliteiten in bedrijf worden gesteld. Dit project kenmerkt zich voor Tebodin door het strakke tijdschema en de omstandigheid dat de bouw moet plaatsvinden terwijl de installatie in bedrijf blijft.

Tebodin, Consultants & Engineers is een onafhankelijk, multidisciplinair advies- en ingenieursbureau. Tebodin biedt opdrachtgevers wereldwijd de ervaring en deskundigheid van ruim 2000 medewerkers op het gebied van chemie, fijnchemie en farma, infrastructuur, telecom en gebouwen, olie en gas, alsook voedingsindustrie en consumentengoederen. Tebodin beschikt over een dicht netwerk van circa 40 kantoren, met name in West-, Midden- en Oost-Europa en vestigingen in het Midden-Oosten.

Nadere informatie:

Ir. Hans Kleiboer, Directeur Tebodin Hengelo, telefoon +31 74 249 64 48, fax +31 74 242 57 12,

e-mail j.kleiboer@tebodin.nl